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css

비알림:방문 기법

by code-box 2021. 9. 24.
As you may know, you can define a style for `a:visited` in your CSS, which will apply itself to links in visitors browsers that they have already visited. The usefulness of this is debatable, but no matter what, it’s best to not apply anything really bold or distinct to this style. At best, it could be a slight annoyance to your visitors. At worst, it might confuse them to the point they don’t return.

웹 트렌드도 일반적으로 링크에 밑줄을 그는 것에서 벗어났다. 적어도 콘텐츠 중간에 있는 링크의 경우. 다른 색을 바르는 것이 훨씬 더 힙하다. 또는 글꼴 가중치가 다를 수 있습니다.

포스트 콘텐츠 내부의 링크를 처리하는 매우 비조기적인 방법을 제안합니다.

p {
    color: #666666;
}

a { 
    font-weight: bold;
    text-decoration: none;
    color: #2a2a2a;
}

a:visited {
    font-weight: normal;
}

a:hover {
    text-decoration: underline;
}

이 예에서 모든 링크는 약간 더 어두운 회색 음영입니다. 방문하지 않은 링크는 볼드체로 표시되며 방문된 링크는 일반적인 글꼴 무게로 돌아가므로 컨텐츠에 조금 더 잘 녹아 들어갑니다.

이 기술은 새로운 버전의 CSS-Tricks(힌트, 힌트)에 확실히 사용될 것이다.

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